R1 Palmtana - Murphy, Daniel 2B WAS Zim - Duvall, Adam OF CIN Ninersphan- Phegley, Josh C OAK Lev - Pearce, Steve UTIL TB Stoney - Brandon Moss Smitty - Villar, Jonathan SS HOU/MIL
Hawk Cubit Craig Jason Jason via Smokey Palmtana via Qksilver
R2 Palmtana Zim Ninersphan Lev Stoney Smitty Hawk Qksilver (via Cubit) Craig Jason Smokey Stoney (via Qksilver)
R3 Palmtana (must drop or trade to accomodate this pick) Zim Ninersphan Lev Stoney Smitty Hawk Cubit Craig Jason Smokey Qksilver
Sorry guys forgot to note, it would be great if we can start not leaving a space after the commas separating last & first names. See below.
Thanks, Qk
R1 Palmtana - Murphy,Daniel 2B WAS Zim - Duvall,Adam OF CIN Ninersphan- Phegley,Josh C OAK Lev - Pearce,Steve UTIL TB Stoney - Moss,Brandon OF STL Smitty - Villar,Jonathan SS HOU/MIL
Hawk Cubit Craig Jason Smokey Palmtana via Qksilver
R2 Palmtana Zim Ninersphan Lev Stoney Smitty Hawk Qksilver (via Cubit) Craig Jason Jason via Smokey Stoney (via Qksilver)
R3 Palmtana Zim Ninersphan Lev Stoney Smitty Hawk Cubit Craig Jason Smokey Qksilver
Sorry guys forgot to note, it would be great if we can start not leaving a space after the commas separating last & first names. See below.
Thanks, Qk
R1 Palmtana - Murphy,Daniel 2B WAS Zim - Duvall,Adam OF CIN Ninersphan- Phegley,Josh C OAK Lev - Pearce,Steve UTIL TB Stoney - Moss,Brandon OF STL Smitty - Villar,Jonathan SS HOU/MIL Hawk - Nunez,Eduardo SS MIN
Cubit
Craig Jason Smokey Palmtana via Qksilver
R2 Palmtana Zim Ninersphan Lev Stoney Smitty Hawk Qksilver (via Cubit) Craig Jason Jason via Smokey Stoney (via Qksilver)
R3 Palmtana Zim Ninersphan Lev Stoney Smitty Hawk Cubit Craig Jason Smokey Qksilver
R1 Palmtana - Murphy,Daniel 2B WAS Zim - Duvall,Adam OF CIN Ninersphan- Phegley,Josh C OAK Lev - Pearce,Steve UTIL TB Stoney - Moss,Brandon OF STL Smitty - Villar,Jonathan SS HOU/MIL Hawk - Nunez,Eduardo SS MIN Cubit - Wright,Steven P BOS
Craig
Jason Smokey Palmtana via Qksilver
R1 Palmtana - Murphy,Daniel 2B WAS Zim - Duvall,Adam OF CIN Ninersphan- Phegley,Josh C OAK Lev - Pearce,Steve UTIL TB Stoney - Moss,Brandon OF STL Smitty - Villar,Jonathan SS HOU/MIL Hawk - Nunez,Eduardo SS MIN Cubit - Wright,Steven P BOS Craig - Saunders, Michael TOR
Jason
Smokey Palmtana via Qksilver
R1 Palmtana - Murphy,Daniel 2B WAS Zim - Duvall,Adam OF CIN Ninersphan- Phegley,Josh C OAK Lev - Pearce,Steve UTIL TB Stoney - Moss,Brandon OF STL Smitty - Villar,Jonathan SS HOU/MIL Hawk - Nunez,Eduardo SS MIN Cubit - Wright,Steven P BOS Craig - Saunders, Michael TOR
R1 Palmtana - Murphy,Daniel 2B WAS Zim - Duvall,Adam OF CIN Ninersphan- Phegley,Josh C OAK Lev - Pearce,Steve UTIL TB Stoney - Moss,Brandon OF STL Smitty - Villar,Jonathan SS HOU/MIL Hawk - Nunez,Eduardo SS MIN Cubit - Wright,Steven P BOS Craig - Saunders, Michael TOR Jason - Brach,Brad RP BAL
Smokey
Palmtana via Qksilver
Palmtana - Murphy,Daniel 2B WAS Zim - Duvall,Adam OF CIN Ninersphan- Phegley,Josh C OAK Lev - Pearce,Steve UTIL TB Stoney - Moss,Brandon OF STL Smitty - Villar,Jonathan SS HOU/MIL Hawk - Nunez,Eduardo SS MIN Cubit - Wright,Steven P BOS Craig - Saunders, Michael TOR Jason - Brach, Brad RP BAL Smokey - Martin,Leonys CF